5 primerov kako uporabljati Instagram v korist vašega podjetja

Pred vami so štirje primeri najboljših svetovnih podjetji, ki družbene medije uporabljajo za ustvarjanje nepozabne izkušnje s strankami ter tako povečujejo prodajo in dodajajo vrednost lastni blagovni znamki.
Glavne točke nastopa na Instagramu
- Kratko & Sladko
Instagram je svet vizualizacij, zato se moremo pri vsaki objavi posvetiti sliki (fotografiji) in video vsebini. Besede naj bodo dopolnilo fotografiji. Daljši napisi odvračajo vaše sledilce, saj namesto, da branje zaključijo, raje »scrolajo« do naslednje slike. Vaša besedila naj bodo kratka in jedrnata, v primeru da želite sledilcem zaupati več, se poslužujte dodajanja povezave v opis (“link in bio”) ter tako ciljno skupino pritegnite na željeno mesto.
- Zabavajte se
Za razliko od Facebooka in LinkedIna, kjer so pogovori in sporočila bolj strukturirani in formalni, je Instagram prostor za vas, da izrazite duhovito in moderno stran vaše blagovne znamke. Igre besed in simpatične provokacije so vedno dobrodošle.
- Ne pozabite na #Hashtage
Če karkoli v vašem zapisu opredeljuje določeno vsebino, se namerno poslužujte uporabe tako imenovanih #ključnikov oz. #hashtagov pred besedo. To je lahko že nekaj tako splošnega kot #socialnaomrežja ali #teambuilding. Pri bolj specifičnih temah pa dodajajte tematske ključnike, kot na primer #begloballife – ko prikazujete vzdušje v podjetju ali #beglobalpeople – ko predstavljete uspehe posameznikov v vašem podjetju. V primeru, da se z vašo blagovno znako ali podjetjem dogaja nekaj specifičnega, začnite z @beglobal in nadaljujte s kratkim in sladkim zapisom.
4 TOP primeri Instagram objav
CHIPOTLE

Naslov: »More like Taco Threesday«
Zakaj je strategija te objave uspešna?
Uporabniki socialnih omrežij obožujejo »Taco Tuesdays«. Chipotle je svoje privržence nagovoril s kreativno besedno igro, ko je »Tuesday« spremenil v »threesday«. S tem je poudaril svojo pozicijo na trgu in spomnil vse stranke na večjo količino Tacosov za nižjo ceno.
AUDI

Naslov: »Strictly business class. #AudiA8« (Strogo poslovni razred. #AudiA8)
Zakaj je strategija te objave uspešna?
Kratek in preprost napis vsebuje razkošje in radost vožnje z Audijem. Marketinška ekipa podjetja Audi je naredila pametno potezo z uporabo imena avtomobila kot #hashtag, ki učinkovito spodbuja druge Audi voznike k enakemu dejanju.
ATLASSIAN

Naslov: »How many Atlassians does it take to spell “TEAM”?« (Koliko “Atlassianov” potrebujete za črkovanje besede “TEAM”?)
Zakaj je strategija te objave uspešna?
Klasika »Koliko ______ potrebuje za _______?«, napis poskuša našteti vse obraze na Atlassianu. Jasna uporaba platforme Instagram za rekrutiranje in ne v trženjske namene, bi v osebi, ki razmišlja o novem delovnem mestu, vzbudila navdušenje nad podjetjem ki svoje zaposlene postavlja na prvo mesto in v središče pozornosti.
AHREFS

Naslov: »Spot the CEO« (Poiščite izvršnega direktorja)
Zakaj je strategija te objave uspešna?
Podjetje Ahrefs se ukvarja s SEO ter programi za izboljšanje ROI na spletni strani, optimizacijo, ipd… Ključ te objave pa je veliko manj kompliciran kot storitev, ki jo ponujajo. Naključno spodbujanje sledilcev da »poiščejo CEO-a« je prikaz ljudem, da v podjetju cenijo in spoštujejo vsa delovna mesta, se zavedajo pomena vsakega posameznika ter strankam prenašajo sporočilo, da so v stiku s podjetjem, ki je odgovorno do svojih zaposlenih ter vredno zaupanja in seveda cene vsakega posameznika.