Brez odgovorov na te tri točke, vam ne priporočamo uporabo digitalnega marketinga

Prišel je čas, ko so se tudi največji skeptiki začeli obračati proti digitalnemu marketingu. Čeprav so vse aktivnosti, ki jih digitalni marketing ponuja, preverjene in dosegajo odlične rezultate, je to še vedno trn v peti za marsikaterega odločevalca.  Drži, da je kar nekaj različnih ponudnikov, ki ne dosegajo visokega standarda kvalitete in je zato strah pred izbiro digitalne agencije večji kot pri izbiri plakatnih mest ali TV kanalov, kar pa ne pomeni, da vloženi trud in investicija dosegata slabše rezultate. Ravno nasprotno, pravilno zastavljene kampanje in strateška pojavnost na digitalnih kanalih vam omogoča veliko boljše in merljive rezultate!

Mi ne verjamete? Samo klik vas loči do brezplačnega 30 minutnega posveta!

Rezervirajte svojih 30 min

But First thing First …

Preden se odločite za digitalni marketing in vse naslednje korake vam priporočam, da premislite o naslednjih treh točkah!

  1. Odločite se, kaj je za vas “konverzija” in koliko je vredna.

Mogoče se sliši preveč direktno, ampak vse prevečkrat se srečamo z nedefiniranimi cilji, kaj želimo z digitalnim marketingom doseči.

Naj vam povem, da niso vse konverzije ustvarjene na enak način in ne gre samo za pridobivanje kontaktov (leadov) ali zaključek nakupa. Pri digitalnem marketingu vzpostavljamo tudi sekundarne konverzije, ki nam pomagajo do želenega končnega rezultata. Mednje sodijo:  prijava na mailing novice, všečki, povečanje sledilcev blagovne znamke, obisk spletne strani, prenos spletnega kataloga, konfiguracija avtomobila …

Jasna slika, koliko je določena »konverzija« vredna za vaše podjetje, je odlična podlaga za odločitve o vašem proračunu na digitalnih kanalih, o načrtovanju digitalne strategije in izračunu ROI.

Če šele začenjate ali še niste prepričani, kakšno konverzijo želite, vam predlagam, da izračunate, koliko je dober kontakt ali prenos kataloga vreden v €.

Kakšen znesek in kakšen obseg ljudi ste potrebovali do sedaj za pridobitev 1 novega kupca?

  1. Kdo je vaša ciljna publika

Ciljna publika je ključna pri izbiri komunikacijskega kanala, načina komunikacije ter pojavnosti. Če so vaša ciljna publika najstniki, bodo marketinška besedila povsem drugačna, kot če ponujate storitve za upokojence ali mlade mamice. Poznavanje vaše ciljne publike je bistvo, okoli katerega se vse vrti. Če svojih ciljnih strank niste identificirali že prej, se tega lotite zdaj. Najprej navedite osnovne demografske lastnosti, kot so starost, spol in kraj. Nato razmislite, s katerimi problemi se srečujejo ti ljudje in kako jim vi lahko pomagate pri tem. Skušajte iti čim globlje in opredelite njihove želje, cilje in strahove.

Če sem do sedaj imel v mislih prodajo B2C, je sedaj čas da izpostavim B2B.

In sedaj smo prišli do zelo zanimivega dejstva. Velika večina komunikacije B2B na digitalnih kanalih še vedno poteka pa starih načelih. Podjetja največji poudarek dajejo predstavljanju družbene odgovornosti, trajnosti, širini poslovanja, zgodovini podjetja …  ne pravim, da je to napačno, zagotavljam pa, da na digitalnih kanalih pri B2B komunikaciji lahko gremo dlje. Glede na izkušnje ugotavljamo, da so ključne tematike, ki odločajo pri izboru ponudnika, odprt in iskren dialog s strankami ter odgovorno ravnanje skozi celotno oskrbno verigo. Tretja je visok nivo specialističnega znanja. Ta ponovno pride najbolj do izraza v pogovorih s specialistom na drugi strani. In smo tam … ponovno pri B2C prodaji.

  1. Izračunajte, kako uspešno pretvarjate zainteresirane stranke v končne kupce

To ni pomembno samo za digitalni marketing, ampak verjamem, da analitiko uporabljate tudi za vse off-line prodajne aktivnosti.

V kolikor bo vaše digitalno oglaševanja baziralo na pridobivanju kontaktov (Lead Generation), premislite o spodnjem scenariju in realnih ciljih.

Primer: Z zneskom 10€ na družbenem mediju Facebook boste dosegli 1000 uporabnikov. Vašo formo za kontakte bo izpolnilo 10 uporabnikov in zaključil bo nakup 1 izmed novo pridobljenih interesentov. V vašem primeru je konverzija pridobivanja kontaktov 1% in nakupna konverzija 0,1%, ali drugače povedano, strošek za nov kontakt je 1€ oziroma strošek marketinga za prodan produkt/storitev je 10€ (številke so simbolične, za lažje računanje).

Kakšen znesek in kakšen obseg ljudi ste potrebovali do sedaj za pridobitev 1 novega kupca?

Če izdelke prodajate prek spleta, potem obiskovalce svojega spletnega mesta upoštevajte kot potencialne stranke. Vse, ki so prišli do določenega produkta ali celo v košarico, pa prednostno negujte do zaključka nakupa.

Če veste, koliko obiskov spletne strani imate sedaj in koliko prodaje ste doslej opravili, dobite dobro predstavo o uspešnosti nakupnega procesa. Če niste prepričani v te podatke, morate storiti nekaj na tem!

Želite dodatno pomoč? Kliknite na spodnji obrazec, kjer vam ponujamo 30-minutni brezplačni klic.

Rezervirajte svojih brezplačnih 30 minut

Zaupajo nam že …

… in mnogi drugi.

ORok Zajc
Vodja prodaje in vodja projektov s 5-letnimi izkušnjami na področju blagovnih znamk in tržnih strategij. Usposobljen za trženje na družabnih omrežjih in marketinško strategijo. Vodenje projektov od sestave, trženja, spremljanja do dokončanja in vodenje prodajne ekipe do uspešnih rezultatov.
.

Začnimo skupaj pisati zgodbe o uspehu