Paketi družbenih medijev so namenjeni malim in srednje velikim podjetjem. Podjetjem, ki se zavedajo spremembe kupčevih navad in pomembnosti pravilnega in strateškega nastopa na družbenih medijih. Namenjeni so dvigu prodaje, ozaveščanju o vaši blagovni znamki ter komunikaciji s strankami.

Lahko storimo vse, kar počnejo druge agencije, vendar se na tem mestu ne ustavimo.
Merimo vaše rezultate, obseg in optimizacijo vaše prodaje ter blagovne znamke. In to naredimo zelo hitro.
Pakete smo razdelili na 3 ključne segmente: Google oglaševanje, Oglaševanje na družbenih omrežjih in vsebinski marketing.
Brez skrivnosti in z dokazanimi rezultati!
Zaupajo nam:





Ali ste pripravljeni zrasti in povečati prihodke?
Želite sodelovati z nami in dvigniti spletno prodajo na naslednjo raven?
Izbiramo in sodelujemo le s podjetji, za katere verjamemo, da jim lahko prinesemo vsaj 2x toliko denarja, kot boste vi vložili v nas.
Želite izvedeti, kako lahko z nami sklenete zavezništvo, kliknite na spodnjo povezavo.
TOTAL
AD SPEND
30.675,633 €
TOTAL
REVENUE GENERATED
109.364,754 €
Nam ne zaupate?
Poglejte naše rezultate v zadnjem obdobju!

Facebok oglaševanje

Raziskave trga

Ustvarite privlačne videoposnetke

Napišite kratko, jasen in privlačen oglas

Izberite prave ciljne skupine

Uporabite oglaševalske akcije

Analizirajte in optimizirajte

Ponovno ciljanje!

Stranka je imela povprečni ROAS pred našim sodelovanjem 7, skupaj z nami je sedaj 27.
Google oglaševanje
Končni cilj oglaševanja je privabiti nove kupce (in jih obdržati).
A ni vsaka kampanja namenjena zgolj cilju prodaje.
PRODAJNI LIJAK:
Kampanje najpogosteje gradimo z mislijo na prodajni lijak, ki je vzporeden nakupnemu procesu.
Cilje posameznih kampanj lahko okvirno razdelimo na:
- vstopne (angl. top-funnel),
- sredinske (angl. middle-funnel) in
- končne (angl. bottom-funnel).
Tipični top-funnel cilji so obiski spletne strani, interakcija na oglas, število deljenj ali prijave na mailing listo. Nekje na sredini so obiski pristajalne strani, bounce rate, prijave na demo ogled produkta ali kliki v e-novicah. Primeri ciljev v končnih fazah lijaka pa so prodaja, stopnja konverzije ali donosnost oglasa.

PREBERITE KAJ PRAVIJO
NAŠE STRANKE IN SLEDILCI








