Kako doseči tisoče uporabnikov na Googlu?

Pred kratkim je Googlov produkt Google Maps praznoval 15-letnico obstoja. V ta namen so pri tehnološkem velikanu pripravili popolno prenovo izgleda aplikacije in njene funkcionalnosti, prav tako je ta dobila novo ikono.

Več tisoč sodelavcev in več sto milijonov podatkov

Je eden izmed pomembnejših produktov, na katerem dela več kot 7.100 Googlovih sodelavcev.

V teh letih se je na Google Maps zabeležilo več kot 200 milijonov lokacij v več kot 220 državah, vsak dan pa uporabniki na tej platformi naložijo več kot 20 milijonov fotografij, ocen, komentarjev in ostalih informacij.

Vsak dan ljudje na Googlu opravimo skoraj 33 milijonov iskanj. Biti prisoten na Googlu, še posebej v sklopu Google Maps z lokacijo vašega podjetja, je ključnega pomena.

Izboljšana uporabniška izkušnja

Google Maps že dolgo ni več le orodje, ki nas pripelje od točke A do točke B. S prenovo aplikacije so pri Googlu še enkrat dokazali, kako pomembna jim je popolna uporabniška izkušnja.

Na prvi izgled se zdi, da želijo na rob postaviti svetovno znano aplikacijo Tripadvisor, ki je izjemno priljubljena med tistimi, ki veliko potujejo. Funkcije, ki jih je Google Maps do zdaj skrival v meniju in niso bile vidne, so zdaj veliko bolj izpostavljene v spodnjem meniju.

Z Google Maps lahko tako zdaj raziskujemo zanimive lokacije, restavracije, kavarne in podobnoo, ki so v naši  bližini, ne glede na to ali smo v domačem mestu ali pa raziskujemo tujo metropolo.

Pod zavihkom bližnjice lahko v dveh »klikih« prispemo do doma, v službo ali do drugih najbolj frekventnih lokacij. Vse priljubljene oz. želene lokacije si lahko tudi shranimo, pololoma nov pa je zavihek, preko katerega lahko prispevamo s svojimi slikami, ocenami in  komentarji.

Jasno je, da je Google Maps postavl več kot le navigacijsko orodje in komaj čakamo na nove funkcije, ki jih je Google obljubil že kmalu.

Zakaj je prisotnost na Google Maps pomemba za podjetja?

Še nimate potrjene lokacije in profila na Google Maps? Toplo priporočam, da o tem razmislite. Vsak dan brez urejenega profila na Googlu izgubljate ogromno število potencialnih novih strank.

Spodaj si lahko pogledate število iskanj enega izmed naših strank iz HORECA (Hotel – Restaurants – Cafes) segmenta po tem, ko smo potrdili lokacijo na Googlu in uredili informacije o podjetju. Spodnji rezultati so le za preteklih 28 dni, predstavljajte si koliko ogledov vašega podjetja in potencialnih strank lahko dosežete v enem letu!

Iz spodnje grafike lahko razberete, da je le četrtina ljudi iskala neposredno to podjetje, kar tri četrtine ljudi pa je podjetje in njegovo lokacijo odkrilo z iskanjem konkurenčnih podjetij, kategorije ali pa izdelka ali storitve. Brez izpostavitve vašega podjetja na Google Maps izgubite ravno teh 75% ljudi, ki išče izdelke ali storitve v vaši kategoriji.

Le dobrih 10% od vseh 63.300 ogledov se je zgodilo na Google iskalniku, več kot 55 tisoč pa se jih je zgodilo znotraj Google Maps, kar pomeni, da brez potrjene lokacije podjetja, ne bi dosegli teh več kot 55 tisoč potencialnih kupcev.

Potrditev lokacije znotraj Google maps in ureditev profila podjetja, je samo v preteklem mesecu podjetju prinesla 291 novih dejanj s strani potencialnih kupcev – 122 izmed njih je obiskalo spletno stran, 100 jih je želelo vedeti pot do lokacije podjetja in 69 jih je poklicalo v podjetje. In to samo v mesecu januarju, ki je za industrijo v kateri deluje naša stranka najmanj prijazna.

Ko smo uredili profil stranke in nanj naložili nekaj fotografij njihove ponudbe, so pod to lokacijo začele objavljati tudi stranke. V enem mesecu smo dosegli skoraj še enkrat toliko ogledov kot konkurečna podjetja.

Ste pripravljeni na nove stranke? Kontaktirajte nas in z minimalnim vložkom imate lahko v roku nekaj dni na Googlu potrjeno lokacijo in profil ter boljšo izpostavitev vašega podjetja.

OAljaž Peklaj
Podjetnik z več kot 6-letnimi izkušnjami v marketingu in zabavni industriji. V veliko veselje mi je ustvarjanje novih blagovnih znamk in jih razvijati v močne globalne znamke. Rad berem o najnovejših spletnih trendih. Instagram je moje najljubše družbeno omrežje. Vsak dan iščem nove možnosti za razvoj spletne prodaje.
.

Začnimo skupaj pisati zgodbe o uspehu