Kako z vsebinskim oglaševanjem povečati ozaveščenost o blagovnih znamkah?

Veliko podjetij se zaradi aktualne krize spopada z upadom dela oziroma prometa. Posledica so neizkoriščene delovne ure, ki vzbujajo duhove tesnobe v mnogih podjetnikih. A zdaj ni čas za strahove, ampak za temeljito evalvacijo dosedanjega dela. V to spada tudi vaša prepoznavnost blagovne znamke.
Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Trdimo lahko, da neposredno vpliva na količino kupcev in strank, ki jih podjetje pridobi ali izgubi. Povečanje ozaveščenosti o blagovni znamki se ne zgodi čez noč, saj govorimo o procesu mesecev v nekaterih primerih tudi letih, kljub temu pa moramo to smatrati kot temelj vsakega uspešnega podjetja. Enega od najboljših načinov dvigovanja oziroma širjenja ozaveščenosti zagotovo predstavlja vsebinsko oglaševanje.
Zakaj je prepoznavnost blagovne znamke pomembna?
Zavedanje blagovne znamke odraža stopnjo seznanjenosti potrošnikov z vašim podjetjem in sporočilom, ki slednje pošilja v svet. Tu ne govorimo le o prepoznavnosti vašega logotipa, ampak o konkretni zgodbi vaše blagovne znamke. Ključno je postaviti relevantno zgodbo, ki sloni na jasno postavljeni viziji, ambicioznem poslanstvu in neomajanih vrednotah. Podoba blagovne znamke je zelo pomembna, saj je veliko večja verjetnost, da potrošniki kupujejo od znamk, ki jih porepoznajo in predvsem zaupajo. Ravno slednje generira zvesto publiko, ki bi morala biti ultimativni cilj vsakega donosnega podjetja.
Vsaka platforma ni primerna za vsak produkt in vsako občinstvo, so pa zagotovo primerne platforme pravi zaklad pri doseganju občinstva in promoviranju blagovne znamke.
Kako vsebinsko oglaševanje vpliva na prepoznavnost blagovne znamke?
Močna (aktualna, iskrena, informativna,…) vsebina vam omogoča, da svojim strankam pokažete, kaj zares predstavlja vaše podjetje in vaša blagovna znamka. Zavedanje ni samo to, ali vaše občinstvo pozna vaše ime, ampak kako dobro razumejo lastnosti, zaradi katerih je vaša zgodba edinstvena. V kolikor želite ustvariti razlikovanje in se pozicionirati kot unikum, mora vaša vsebina tudi povdarjati lastnosti, ki vas bodo ločile od konkurentov. Cilj je deliti podrobnosti, s katerimi boste jasno povedali, kaj vas loči od drugih v vaši panogi. Potencialnim strankam pokažite, zakaj naj ravno vas izberejo in ne konkurenco.
Kako uporabljati vsebinsko oglaševanje za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke?
Povečanje ozaveščenosti o blagovni znamki vsekakor ni enostaven in enodimenzionalen proces. Zato vam v nadaljevanju predstavljamo 7 ključnih korakov:
Razumevanje svoje publike
Postavite strategijo
Pišite bloge
Bodite del skupnosti
Pošiljajte e-novice
Uporabljajte socialna omrežja
Analizirajte svoje rezultate
Ali potrebujete pomoč pri ustvarjanju prepoznavnosti vaše blagovne znamke?
Na beglobal agenciji imamo na voljo vsa orodja, ki vam bodo pomagala povečati ozaveščenost vaše blagovne znamke, ne glede na panogo v kateri se vaše podjetje nahaja. Zato apeliramo, da energijo pozitivno usmerite v ambicije vašega podjetje, v kar spada tudi pozicioniranje in dojemanje vaše blagovne znamke. Vljudno vas vabimo, da nas za več informacij in brezplačno ponudbo kontaktirate na info@beglobal.si oz. kar pokličete na 064 199 633. Veselimo se produktivnega klepeta in potencialnega sodelovanja z vami!