Marketinška avtomatizacija
Pravkar ste na booking.com iskali namestitev v vašem najljubšem kraju in stran zapustili. Takoj za tem ste prejeli email s predlogi za namestitve, na Facebooku pa se vam je začel prikazovati oglas z namestitvami, ki ste si jih ogledali. To je le en del marketinške avtomatizacije, ki jo lahko v vašem podjetju uvedete tudi vi!

Kako marketinška avtomatizacija poteka?

#1

OGLAS
Z oglasom pritegnemo pozornost.

#2

OBISK
Potencialni kupec obišče našo spletno stran.

#3

OGLED
Potencialni kupec si ogleda določen izdelek.

#4

VSEBINA
Potencialni kupec na več kanalih ponovno prejme vsebino.

#5

NAKUP
Potencialni kupec se zaradi personalizirane vsebine odloči za nakup.

#6

SPLETNA OBVESTILA
Z nadaljno analitiko in optimizacijo še bolj povečamo prihodke.
Kaj vse lahko avtomatiziramo?

EMAIL IN SMS

Email in SMS marketing sta še vedno najbolj osebna kanala, kjer lahko vsebino popolnoma prilagodimo končnemo prejemniku, ki prejme točno tiste izdelke, za katere se je že zanimal.

MESSENGER BOTI

Z messenger boti lahko skoraj popolnoma avtomatiziramo podporo kupcem. Na podlagi najbolj pogostih vprašanj namreč lahko vnaprej načrtujemo celoten dialog in še več.

SPLETNA OBVESTILA

To je odlično orodje za obveščanje obiskovalcev spletne strani, tudi če od njih nismo prejeli nobenih drugih kontaktnih podatkov. Poleg tega pa so kratka, jedrnata in učinkovita.
Zanesljiva orodja