Nova Facebook posodobitev: Kako bo izgledalo in delovalo?

Do sedaj smo bili priča štirim večjim preobrazbam. Najnovejša posodobitev, ki jo pri facebooku imenujejo »FB5« oz. še bolj izvirno »The New Facebook«, je morda najbolj drastična. Gre za popoln premik v tem, kako Facebook izgleda in deluje. Vsi tisti, ki ste se že na tej točki prijeli za glavo in niste ljubitelji sprememb, bodite brez skrbi. Že vrsto let je minilo odkar se je Facebook nazadnje prenovil, zato verjamemo, da je novica o prenovi več kot dobrodošla in morda celo prepotrebna.

Kdo ali kaj je »The New Facebook«?

Vodstvo Facebooka je na konferenci F8 poudarilo, da gre za posodobitev, ki bo dala večji poudarek skupinam (facebook je to tudi nakazal z oglasom na letošnjem Super Bowl-u – https://www.youtube.com/watch?v=B0uYOOTz6kk) in dogodkom. To sta namreč dva največja razloga, zakaj ljudje dnevno obiskujejo Facebook. Nova preobrazba bo, tako imenovani »News Feed«, nekoliko pomanjšala. Tako namizje kot tudi manjši zasloni bodo v kratkem prejeli posodobitve, ki bodo poleg novega »krmarjenja« uporabnikov prinesli novo sodobnejšo grafično obliko, ki bo temeljila na beli in opcijsko tudi črni barvi. Kako naj bi sama platforma delovala oz. izgledala pa si lahko pogledate v naslednjem posnetku: https://twitter.com/i/status/1123322299418124289

Kako dobiti »novi facebook«?

Vse neučakane in ljubitelje novitet moramo razočarati, saj trenutno ne obstaja noben način »prisilne« posodobitve. Kljub temu, pa naj bi manjši odstotek uporabnikov že prejel »vabilo« s strani Facebooka, ki naj bi jih pozval k preizkusu nove, sveže preobrazbe. »Izbranci« imajo
tako možnost (pred ostalimi smrtniki) preizkusiti »nov facebook« ter tudi podati svoje mnenje o njegovem izgledu.
Pravijo, da je pomlad čas prebujanja, čas načrtov in čas novih projektov. Ravno slednja naj bi bila tista, ki bo prinesla novo življenje »novega facebooka«.

OBenjamin Hrkić
Rad se predstavim kot ljubitelj glasbe, športni navdušenec in vedno lačni gurman. Sem zelo komunikativen, pozitiven, rad potujem in rad govorim. Posledično sem tudi spesnil 6 let izkušenj na področjih kot so turistično vodenje, marketing, prodaja in organizacija dogodkov. Rad imam nove, zanimive in predvsem kreativne izzive, kjer lahko skupaj z ekipo premikamo meje.
.

Začnimo skupaj pisati zgodbe o uspehu