Fisherman’s Friend

Domov » Projekti » Fisherman’s Friend

Orbico v Sloveniji je del Orbico Skupine, vodilnega evropskega distributerja blagovnih znamk s področja široke potrošnje in kozmetike. Na slovenskem trgu so prisotni že več kot 25 let. Ena od mnogih svetovnih znamk, ki je pod okriljem prej omenjenega podjetja so tudi legendarni britanski Fisherman’s Friend bonboni. Slednji krojijo del živilske industrije že od davnega leta 1865. Moč, pogum in svežina so vrednote, ki jih okusni bonboni utelešajo in ponujajo zvestim in novim kupcem.

Fisherman’s Friend

Naročnik
Orbico d.o.o.
Spletna stran
www.orbico.si
Facebook vsebinski marketing
Oglaševanje na Facebook in Instagram

Cilji in izzivi

Skupaj z naročnikom smo postavili cilj dvigniti ozaveščenost blagovne znamke na slovenskem trgu ter razširiti ciljno publiko

  • Kontinuirano objavljanje na socialnih mediji in pridobivanje organskega obsega
  • Ozaveščanje o blagovni znamki Fisherman’s Friend (Slovenija)
  • Vključevanje ciljnih strank v objave
  • Vsebinsko približati znamko širši ciljni publiki (apel na mlade)
  • Vzpostaviti instagram profil

Vsebina na Facebooku in Instagramu

Fisherman’s Friend Slovenija znamka je do začetka sodelovanja uporabljala izključno Facebook. Kar sicer generalno ni noviteta, ko govorimo o podobnih blagovnih znamkah. Vsekakor pa manjko prisotnosti na Instagramu je botrovala tudi precej enodimenzionalni sestavi ciljne publike, ki so si jo kot že uvodoma rečeno želeli spremeniti oz. razširiti.

Komunikacija je predhodno veliko bazirala na dogodkih kjer so bili bonboni sponzorsko prisotni, na različnih svetovnih dnevih in nagradnih igrah, ki so  privabile večje število nezvestih sledilcev. Prav tako premalo se je sledilce ozaveščalo o samih produktih ter blagovni znamki, ki je na svetovnem trgu že več kot 150 let.

Da bi omenjene pomanjkljivosti odpravili smo pripravili strategijo objavljanja na Facebooku in Instagramu, ki smo ga na novo aktivirali/odprli. Cilj nam je bil znamko oz. produkt narediti človeški in ga približati različnim generacijam. Ključno je bilo, da smo z lastno produkcijo uspeli pripraviti material, ki bi generiral navdušenje tako z vsebinskega kot tudi estetskega vidika.

Vsebinsko smo strategijo razdelali na izobraževalne, interakcijske, predstavitvene ter zabavne vsebine. Z vsebino smo pridobili na prepoznavnosti, kakovosti in zaupanju ciljne skupine ter slednjo znatno povečali.

Tematike, ki so generirale 64% rast sledilcev…

  • Fisherman’s Friend zgodovina: tematika, ki nostalgično sledilce vrača v leto 1865. Sledilcem približamo razvoj blagovne znamke, ki je nekoč služila kot zdravilo za mornarje, danes pa predstavlja eno največjih svetovnih znamk.
  • Fisher potuje: moč, svežina in pogum. To so 3 ključne vrednote, ki jih produkt pooseblja. Ustvarili smo g. Fisher in ga. Fisher, ki na mesečni ravni potujeta. Tako želimo naše sledilce motivirati pri zunanjih aktivnostih ter apeliramo, da so bonboni odlična spremljava za pogumne podvige. Tematiko smo občasno implementirali tudi v nagradne igre.
  • #5okusov #1prijateljstvo: omenjena ključnika smo generirali z željo, da ozaveščamo in predstavljamo različne okuse, ki se nahajajo na slovenskem trgu. Kot že rečeno primarni cilj produkta je bil zdraviti težave grla in dihal. Zato skozi omenjena ključnika predstavljamo različne blagodejne učinke vseh okusov, ki so združeni pod enotnim geslom prijateljstva.
  • Fisherman’s Friend dejstva: vse znamke se soočajo s trivialnimi podatki, ki so duševna hrana za fanatike statistik in bizarnih/zanimivih dejstev. Fisherman’s Friend tu ni prav nobena izjema saj ponuja pravo zakladnico vznemirljivih podatkov.
  • Fisherman’s Friend in prosti čas: praktično vse aktivnosti, ki jih v življenju počnemo so boljše če jih delimo s prijatelji. Tako v trenutkih tudi ko smo sami nam lahko stojijo ob strani naši prijatelji v obliki bonbončkov.
  • Fisherman’s Friend nagradne igre: ključnega pomena je bilo, da smo omejili nagradne igre na 1x na mesec. Tako smo se izognili bazi sledilcev, ki znamkam sledijo izključno zaradi nagrad. Izogibali smo se klasičnim nagradnim igram – »označi prijatelja«. Igre so bile sestavljene iz vprašanj, ki so preverjale znanje sledicev o samem prodktu (posredno izobraževanje o produktu) in vprašanj, ki so preverjala geografsko znanje sledilcev (Fisher potuje). Poleg omenjenih je bilo tudi nekaj razvedrilnih/ugankarskih nagradnih iger.

Rezultati Facebook in Instagram

S kontinuiranimi objavami, ki so bile mesečno smiselno strukturirane smo dosegli odlične rezultate, ki so se manifestirali v obisku, dosegu in številu sledilcev. Slednje smo tudi s pomočjo terenske akcije oz. prisotnostjo na maturantskih izletih in aktivacijami v sodelovanju z Radio Antena (nori izzivi) znatno dvignili pri mlajši populaciji.

Število sledilcev se je v obdobju sodelovanja povečalo za 64%. Glavnino kupcev Fisherman’s Friend bonbonov predstavljajo moški starejši od 40 let. Z načrtno vsebinsko strategijo smo zabeležili 13% (5% moški in 8% ženske) rast sledilcev v starostnih okvirjih od 18 – 24 let. Izjemen je tudi podatek organskega dosega, ki se je v osmih mesecih (v primerjavi s preteklimi osmimi meseci) povečal za več 352%.

Poklicali vas bomo v roku 4h ur
Rezervirajte sestanek




Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Boštjan Vidmar

Partner/Direktor digitalnega marketinga

Benjamin Hrkić

Specialist za vsebinski marketing

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec

Katja Ozvatič

Specialist za socialna omrežja