GA+ kuhinje

Domov » Projekti » GA+ kuhinje

Blagovna znamka GA+ Kuhinje je v sklopu podjetja Aparati d.o.o. postavljena na trdnih temeljih dobrega, družbeno odgovornega poslovanja, ki je v mnogih pogledih korak pred časom in konkurenco. Podjetje izstopa z visokokakovostnimi storitvami, vrhunskim svetovanjem in brezskrbnimi nakupi, ki skrbijo za zadovoljstvo zvestih strank.

GA+ kuhinje

Naročnik
GA+kuhinje.si
Spletna stran
www.ga.si
Facebook oglaševanje
Instagram oglaševanje
Google oglaševanje (GSN in GDN)

Cilji in izzivi

Po pogovoru z naročnikom smo cilje in kampanje prilagodili na način, da smo dosegli maksimalen donos, izkoristili potencial blagovne znamke ter spletne trgovine in oglaševanje obrnili v pravo smer – povečali ROAS in naročila preko spletne prodaje.

  • Povečanje zavedanja in prepoznavnosti blagovne znamke GA+KUHINJE
  • Povečanje ROI z re-marketing kampanjami
  • Povečanje spletne prodaje
  • Izpostavitev in vpeljava drugačnih oglaševalskih pristopov
  • Zmanjšati strošek na nakup (CPO)
  • Dvigniti povprečno vrednost nakupa (OV)
109465581_565792150784315_7461590656010089370_n

Oglaševanja na Googlu, Facebooku in Instagramu

Spletna trgovina GA Kuhinje.si z oglaševanje na Facebooku ni dosegala maksimalnega donosa, a s skupnim sodelovanjem, izkoriščanju potenciala znotraj spletne prodaje in oglaševanja na spletu smo rezultate obrnili v pravo smer.

Oglasne kampanje

V prvi vrsti smo se osredotočili na tehniko delovanja oglasov, optimizacijo oglaševalskih akcij, ki dolgoročno prinese večji donos na porabo oglaševanja (ROAS) in definiranje metrik, ki vplivajo na boljše rezultate in nam pomagajo pri doseganju poslovnih in prodajnih ciljev.  Že v začetku smo se osredotočili na konverzije, povečanje prodaje izdelkov iz spletne trgovine in določanje atribucijskega modela, ki razporeja zasluge za uporabnikove interakcije in konverzije med oglaševalskimi kanali.

V prvem koraku smo izvedli temeljit pregled dosedanjih oglaševalskih aktivnosti, se osredotočili na različne tipe »conversion« kampanj, ciljnih uporabnikov ter kreativ in na ta način uporabnike zvabili v lijak, v katerem smo v nadaljevanju uporabili dinamične in klasične re-marketing kampanje za povečanje in pospeševanje prodaje. Skušali smo vpeljati spremembe in oglaševalski sistem, ki bi nas pripeljal do želenih ciljev.

Pri Google oglaševanju smo se osredotočili na »Google display« ,»Google search« in Gmail oglase, medtem ko smo na Facebooku uporabili prodajne kampanje za doseganje »cold audience« in pri remarketing kampanjah dodali popust. Na začetku kampanje smo uporabljali ključne besede, ki smo jih glede na predhodno analizo izbrali ter nato povečali znesek na re-marketing kampanjah za povečanje ROI ter števila nakupov.

89468400_591322514931401_528779026110611456_n

Rezultati oglaševanja

V sodelovanje smo šli z realnimi pričakovanji, zato so zastavljeni cilji bilji dosegljivi. Kljub temu smo krepko presegli vse zastavljene cilje in v prvem mesecu dvignili ROAS na Facebooku iz 7 na 43,5 in na Googlu podvojili iz 25 na 50. Nad rezultati smo bili navdušeni, kajti poleg povečanja blagovne znamke, smo povečali prihodke na facebooku za 597% in prodajo na googlu za 287%. Z obojestranskim zadovoljstvom smo aktivnosti na Facebooku in Googlu okrepili, povišali mesečni zakup za 40% in ROAS na facebooku obdržali na 41 in na Googlu povečali na 90.

Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Boštjan Vidmar

Partner/Direktor digitalnega marketinga

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec

Domen Rozman

Digital Marketing Specialist