Hitra kava

Domov » Projekti » Hitra kava

Hitra Kava d.o.o. je v Sloveniji prisotna že 10 let. Družina Lando, ki je v svetu distribucije dejavna že več kot 70 let je s prihodom v Slovenijo hitro postala vodilna ponudnica brezplačnih najemov kavnih avtomatov.
Namen Hitre Kave je tako družinam kot pisarnam in podjetjem omogočiti užitek ob pravi Italijanski espresso kavi, katere okus in aroma sta primerljiva s kavo v najboljših barih.

Hitra kava

Naročnik
HITRA KAVA d.o.o
Spletna stran
www.hitrakava.si
Facebook vsebina in oglaševanje
Instagram vsebina in oglaševanje
Google oglaševanje (GSN in GDN)

Cilji in izzivi

Po pogovoru z naročnikom smo cilje razdelili na več manjših, ki so skupaj prispevali k končnemu cilju- povečanju naročil preko spletne strani.

  • Kontinuirano objavljanje na socialnih mediji in pridobivanje organskega obsega
  • Predstavitev vseh produktov, v pravilnem sorazmerju z vsebino ki navdihuje in sproža željo po pitju kave
  • Povečan obisk spletne strani
  • Povečanje ROI z re-marketing kampanjami
  • Povečanje spletne prodaje

Vsebina na Facebooku in Instagramu

Hitra Kava je od samega začetka delovanja bila prisotna na družbenih omrežjih, ampak takratne strategija ni generirala ustreznega rezultata.

V prvem koraku skupnega sodelovanja smo analizirali ter postavili ciljno skupino. To nam je omogočalo boljše in lažje razumevanje ter objavljanje na družabnih omrežjih.

Pripravili smo strategijo objavljanja na Facebooku in Instagramu ter jo mesečno dopolnjevali z akcijskimi vsebinami ter večjimi dogodki.

Vsebinsko smo se orientirali na občutke in doživetja ob pitju kave. Mirno, ljubeče, domače, sprejeto in Italijansko so bile ključne točke generiranja vsebine.

Oglasne kampanje

V prvem koraku oglaševanja smo se osredotočali na vsebino ter “post engagement” kampanje ter s tem privabili in pridobili nove sledilce. V drugem koraku smo se osredotočili na »traffic« kampanje in ob ogromnem številu obiskovalcev spletne strani uporabili re-marketing kampanjo za povečanje nakupe.

Pri Google oglaševanju smo se osredotočili na »Google display« in »Google search« oglase. Na začetku kampanje smo uporabljali ključne besede, ki smo jih glede na predhodno analizo izbrali ter nato povečali znesek na re-marketing kampanjah za povečanje ROI ter števila nakupov.

Primeri oglasov

Rezultati Facebook in Instagram

S kontinuiranimi objavami ter osredotočenostjo na izdelke smo tako na instagramo kot facebooku povečali število sledilcev ( 38% na Instagramu in 27% na facebooku) v obdobju 4 mesecev. Ponosni smo na pestrost nakupov saj smo z pravilno umeščenostjo različnih izdelkov ter predstavitviijo skozi vsebino dosegli povečanje prodaje tudi do tedaj najmanj prodajanih artiklih.

S pomočjo družbenih omrežij smo vzpostavili močno podporno skupnost, za 18 % povečali promet prek Facebooka in posledično povečali tudi spletno prodajo prek tega kanala.

Poklicali vas bomo v roku 4h ur
Rezervirajte sestanek




Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Benjamin Hrkić

Specialist za vsebinski marketing

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec

Katja Ozvatič

Specialist za socialna omrežja

Domen Rozman

Digital Marketing Specialist