Japan piano center

Domov » Projekti » Japan piano center

Japan Piano Center je največji salon klavirjev in pianinov v Sloveniji in pooblaščeni prodajalec blagovne znamke YAMAHA. Kontaktirali so nas z željo po profesionalni predstavitvi na spletu.

Japan piano center

Naročnik
JAPIANO d.o.o
Oblikovanje spletne strani
Postavitev spletne strani
Podpora pri urejanju spletne strani

Cilji in izzivi

Ker naročnik predstavlja največji salon v Sloveniji, so se želeli temu primerno predstaviti tudi na spletu. Naročniku smo pomagali z oblikovanjem in postavitvijo nove spletne strani, katere cilji so bili:

  • Predstavitev Japan Piano Centra kot največjega v Sloveniji in zaupanja vrednega
  • Povečanje obiska na spletni strani
  • Več novih »leadov« potencialniih kupcev

Vstopna stran

Vstopno stran smo zasnovali tako, da je karseda pregledna, izraža le najbolj pomemben informacije, ki jih tipčni predstavnik ciljne skupne išče. Ob vstopu uporabnika pričaka možnost ogleda spletnega kataloga, kjer najde vse nove in rabljene inštrumente na zalogi, hkrati pa si lahko ogledate tudi dodatno opremo.

Nadalje na spletni strani najdemo kratko predstavitev Japan Piano Centra ter storitve, ki jih le-ta ponuja. Na tej točki smo želeli poudariti, da to ni le prodajna točka, temveč Japan Piano Center ponudi celostno storitev in izkušnjo vključno z dodatnimi storitvami in najemom učilnic.

V zadnjem delu vstopne strani so izpostavljene še prednosti podjetja pred ostalimi, ki ponuja kar 7-letno garancijo, širok nabor strokovnjakov, najem pianinov in plačilo na obroke.

Ponudba

Običajno so obiskovalci spletne strani japanpianocenter.com starši, ki iščejo najprimernejši pianino za svoje otroke, in profesionalni glasbeniki. Podjetje pa ne ponbuja samo nakupa inštrumentov, ampak tudi najem, uglasitev, dodatno opremo in najem učilnic. Vsako od teh storitev smo poskušali na najbolj enostaven način prikazati na ločeni podstrani.

Spletni katalogi

Naročniku je najpomembnejši podatek, ki ga lahko dobi od potencialnega kupca, elektronski naslov in telefonska številka, zato smo na spletno stran dodali obrazec za »zbiranje leadov« (lead-generation). Vsak, ki je izpolnil obrazec, je dobil dostop do spletnega kataloga, kjer si je lahk pregledal vse inštrumente na zalogi (nove in rabljene), dodatno opremo, njihove cene in rezerviral inštrument. Naročnik je tako s pridobljenim kontaktov pripravil prilagojene ponudbe glede na želje vsakega potencialnega kupca.

Poklicali vas bomo v roku 4h ur
Rezervirajte sestanek




Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Aljaž Peklaj

Partner/Direktor naročnikov

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec

Miha Ojsteršek

Web developer