Jasna Resort

Domov » Projekti » Jasna Resort

Le streljaj iz središča Kranjske Gore, v smeri proti Vršiču, leži jezero Jasna, ki ponuja izjemen pogled na Julijske Alpe. Medtem, ko smučarsko središče manj kot dva kilometra stran, cveti, je gostišče, s pogledom na Julijske Alpe, samevalo 13 let. Objekt je konec leta 2017 dobil novega lastnika in s tem tudi novo vizijonarsko poslanstvo. Z naročnikom smo si kot cilj zadali oživeti lokacijo in obuditi radovednost pri domačih gostih, s pristnostjo in dobro energijo privabiti tuje turiste, ki iščejo luksuzne in trajnostno obarvane destinacije.

Jasna Resort

Naročnik
Jasna Chalet resort d.o.o.
Spletna stran
www.jasnaresort.com
Facebook vsebinski marketing
Oglaševanje na Facebook in Instagram

Cilji in izzivi

Skupaj z naročnikom smo si zastavili cilj dvigniti ozaveščenost blagovne znamke Jasne Chalet Resort na slovenskem trgu ter privabiti tuje obiskovalce s strateško postavljenim vsebinskim oglaševanjem.

5 ključnih točk pri doseganju ciljev:

  • Kontinuirano objavljanje na socialnih medijih in pridobivanje organskega dosega
  • Ozaveščanje o blagovni znamki Jasna Chalet Resort
  • Vzbuditi uporabniško generirane vsebine
  • Vsebinsko približati znamko tuji ciljni publiki
  • Vzpostaviti instagram profil

Vsebina na Facebooku in Instagramu

Znamka Jasna Chalet Resort je pred začetka našega sodelovanja bila prisotna  izključno na Facebooku. Slednjemu smo dodali Instagram, kjer smo hitro ustvarili bazo zvestih sledilcev. Revitalizacije že pozabljenih objektov predstavljajo svojevrsten izziv. V našem primeru smo se soočali še z dodatnim pritiskom, ki so ga ustvarili slovenski mediji in smo tako bili pod dodatnim drobnogledom, tako na lokalnem kot tudi nacionalnem nivoju.

Da bi z jasno postavljeno strategijo objavljanja na Facebooku in Instagramu dosegli željene cilje, smo morali material v celoti sami pripraviti. Z lastno produkcijo profesionalnih fotografov smo pridobili material, ki je sprva privabljal množice dnevnih turistov. Udobje, domačnost, toplina, estetska dovršenost, očarljiva narava, dih jemajoči razgledi, domače, sveže, okusne tortice in še bi lahko naštevali. Vse to so dejavniki, ki smo jih skozi objektiv in napisano besedo predstavljali na družbenih omrežjih in tako postopno dvigali ozaveščenost resorta doma in v tujini.

Vsebinsko strategijo smo razdelali na izobraževalne, interaktivne predstavitvene vsebine ter vsebine, ki apelirajo na življenjski slog posameznika ali skupine. Z omenjenimi vsebinami smo pridobili na prepoznavnosti, kakovosti znamke in zaupanju ciljne skupine, ter slednjo znatno povečali.

Uporabniško generirane objave

Ključnega pomena je bilo povezati resort z okolico in ga predstavljati kot del mondene destinacije. Komunikacija je zahtevala večdimenzionalno vsebino, ki jo je bilo treba postaviti praktično od temeljev. Posebej smo morali obravnavati kavarno, namestitve, jezero in okolico. Kot smo že uvodoma povedali so enega ključnih izzivov predstavljale uporabniško generirane vsebine, saj ob vsem oglaševanju ni boljše reklame kakor zadovoljna stranka.

Cilj je bil predstaviti resort z okolico kot »instragramično« destinacijo. Tako smo z jasno razdelano sliko ciljne publike, slednjo spodbujali k lastni produkciji uporabniške vsebine. Rezultat tega je uporaba ključnika #jezerojasna, ki je bil uporabljen več kot 7400-krat in ključnika #jasnaresort, ki je bil uporabljen skoraj 300-krat ter skoraj 200-krat je bila lokacija označena/omenjena v objavah uporabnikov. Poleg standardnih profilov, smo veliko omemb prejeli iz z strani manjših in večjih vplivnežev. Lokacijo so tudi obiskali nekateri lokalni (Ranko Babič, Nives Orešnik) in svetovni zvezdniki (Jan Oblak).

Tematike, ki so generirale 77% rast sledilcev…

  • Jasna nekoč: Tematika, ki nostalgično sledilce vrača daleč nazaj v 20. stoletje. Jezero Jasna je priljubljena točka dnevnih izletnikov že desetletja, zato želimo našim sledilcem pokazati evolucijo destinacije, ki venomer sledi k napredku.
  • Namestitve: Resort sestavlja 8 luksuznih apartmajev. Ki so trajnostno opremljeni s strani slovenskih podjetnikov in z lokalnimi materiali Vsak apartma tako nosi svojo zgodbo in ni zgolj estetsko dovršen prostor.
  • Kavarna in ponudba slaščic: Terasa resorta, ki se razprostira vse do jezera, sestavlja celoto in ji danes pravimo Alpska plaža. Obiskovalcem predstavljamo okusne domače slaščice in pestro ponudbo napitkov, ki zagotavljajo vznemirljive in unikatne gostronomske izkušnje.
  • Razgled in okolica: Vsekakor največje bogastvo, ki ga ima resort, je čudovit razgled na jezero in odsev gora v njem. Okolica predstavlja nešteto možnosti za rekreacijo. Ker je resort oddaljen vsega 2 kilometra od Kranjske gore, je tudi slednja pomembna v naši komunikaciji, saj tako ponujamo obiskovalcem ideje, kaj vse lahko počnejo ob obisku resorta. Če radij razširimo, pa ponuja lokacija resorta v bližini še veliko vznemirljivih destinacij, ki tako lahko obisk Jasna Chalet Resorta dopolnijo v izjemen dopust.
  • Uporabniško generirane vsebine: Z estetiko, ki smo jo vpeljali na Instagram profil, smo naše sledilce pozvali in nekoliko izzvali, da z nami delijo svoje »Jasna« trenutke. Posledično smo dosegli zajetno število Instagram Story sporočil, ki na tedenski bazi generirajo ogromno izjemnega promocijskega materiala. Tako ustvarjamo kulturo mikro-vplivnežev, ki brezplačno promovirajo destinacijo in z njo neposredno tudi resort.

Rezultati Facebook in Instagram

S kontinuiranimi objavami, ki so bile mesečno smiselno strukturirane, smo dosegli odlične rezultate, ki so se manifestirali v obisku, dosegu in številu sledilcev. Poleg virtualnega obiska smo bili tudi priča porastu obiska terase, ki je v lanski sezoni beležila več kot 90% zasedenost.

Število sledilcev se je v obdobju sodelovanja povečalo za 77%. Zaradi načrtnega objavljanja na Facebooku v petih jezikih, smo tudi pridobili simpatije iz drugih držav. Beležimo 32% sestavo tujih sledilcev, ki v večini prihajajo iz Nizozemske, Nemčije, Rusije, sosednje Avstrije, Hrvaške in Srbije. Izjemen je tudi podatek organskega dosega, ki se je v preteklem letu povečal za več kot 329%.

Poklicali vas bomo v roku 4h ur
Rezervirajte sestanek




Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Benjamin Hrkić

Specialist za vsebinski marketing

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec