Naracamicie

Domov » Projekti » Naracamicie

Blagovna znamka Naracamicie je v svetu franšizne distribucije začela delovati leta 1984 z odprtjem prve trgovine v Via Montenapoleone v Milanu, ki je še vedno referenčna točka celotne mreže prodajaln in blagovne znamke.
V nekaj letih, v luči neverjetnega uspeha na trgu in v očeh občinstva, so se njene trgovine razširile po vsej državi, dokler niso dosegle prodajne mreže, ki danes šteje približno 450 prodajaln, 300 v Italiji in 150 v tujini. Podjetje izstopa po bluzah in srajcah, znanih po kakovosti in edinstvenemu dizajnu, ki očara ob vsaki priložnosti.

Naracamicie

Naročnik
Naracamicie
Facebook oglaševanje
Instagram oglaševanje
Google oglaševanje (GSN)

Cilji in izzivi

Po pogovoru z naročnikom smo želeli cilje dvigniti na novo raven, se širiti na nove trge in povečati spletno prodajo ter donosnost, pri kateri smo videli še ogromno manevrskega prostora.

  • Povečanje zavedanja in prepoznavnosti blagovne znamke Naracamicie
  • Povečanje ROAS in ROI z re-marketing kampanjami
  • Povečanje spletne prodaje
  • Izpostavitev in vpeljava drugačnih oglaševalskih pristopov
  • Zmanjšanje stroška na nakup (CPO)
  • Dvig povprečne vrednosti nakupa (OV)
  • Povečanje konverzije zapuščenih košaric
  • Optimizacija spletne trgovine za večjo prodajo

Oglaševanje na Googlu, Facebooku in Instagramu

Spletna trgovina Naracamicie z oglaševanjem na Facebooku in Googlu ni dosegala maksimalnega donosa, kar pomeni, da je bilo na voljo še ogromno potenciala, s katerim smo omogočili naročniku manjše stroške pri nakupu in posledično tudi večjo prodajo.

Oglasne kampanje

Na začetku smo se osredotočili predvsem na komunikacijo, tehnične nastavitve in tudi kreativo, ki imajo pri oglaševanju velik pomen in so ključne pri prodaji ter povečanju donosnosti. Preverili smo obstoječe kampanje, kanale, metrike ter definirali rezultate in predvsem iskali možnosti za izboljšave, hkrati pa se osredotočili na prodajno pot in uporabniško izkušnjo.

V prvem koraku smo želeli zmanjšati strošek na nakup, zato smo se osredotočili predvsem na optimizacijo kampanj, ciljev, ciljne skupine, kreativ in v nadaljevanju tudi komuniciranja. Urediti in uvoziti je bilo treba katalog produktov, ki je ključen pri oglaševanju dinamičnega re-marketinga, hkrati pa nam omogoča povečanje in pospeševanje spletne prodaje.

Z uspešno prodajo na domačem trgu smo razširili prodajo tudi na italijanski in britanski trg, s katerima smo povečali bazo kupcev in kredibilnost blagovne znamke ter zmanjšali stroške pri nakupu.

Pri Google oglaševanju smo se osredotočili na strategije, ki so bile ključne za večjo prodajo, medtem ko smo na Facebooku iskali priložnosti in optimizirali kampanje na način, ki pri uporabniku dosega dodano vrednost.

Rezultati oglaševanja

Po optimizaciji spletne trgovine, nakupne poti in oglasov smo v prvem mesecu v primerjavi z enakim obdobjem leta 2019 povečali prihodke za 10 % (oktober), hkrati pa stopnjevali proces optimizacije, ki je realne rezultate prinesel že novembra, ko smo prihodke v primerjavi z letom 2019 dvignili za 33 % in decembra, ko smo prihodke v primerjavi z letom 2019 dvignili kar za 94 %. Omeniti je treba, da je bilo decembra opravljenih 121 % več transakcij kot v enakem obdobju leta 2019, pri tem pa so spletni prodaji v prid zagotovo tudi posledice epidemije. Ob zadovoljstvu naročnika smo oglaševalske aktivnosti okrepili in povečali donosnost za 300 %.

Poklicali vas bomo v roku 4h ur
Rezervirajte sestanek




Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Boštjan Vidmar

Partner/Direktor digitalnega marketinga

Benjamin Hrkić

Specialist za vsebinski marketing

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec

Katja Ozvatič

Specialist za socialna omrežja