Šola vožnje POB

Domov » Projekti » Šola vožnje POB

Šola vožnje POB nudi teoretično in praktično usposabljanje za pridobitev vozniškega izpita vseh kategorij. Tečaj varne vožnje za voznike začetnike, za voznike povratnike in za izbris kazenskih točk je dodana vrednost avtošole pob, ki ima poslovalnice v Novi Gorici, Tolminu in Ajdovščini. Prednosti avtošole so visoka kvaliteta, ki jo vzdržujejo z velikim izborom avtomobilov ter izkušenimi inštruktorji vožnje.

Šola vožnje POB

Naročnik
POB d.o.o.
Spletna stran
solapob.si
Facebook vsebinski marketing
Oglaševanje na Facebook in Instagram

Cilji in izzivi

Skupaj z naročnikom smo končni cilj- povečanje prijav na tečaj CPP razgradili ter določili več manjših KPI

  • Kontinuirano objavljanje na socialnih mediji in pridobivanje organskega obsega
  • Osveščanje o blagovni znamki POB
  • Vključevanje ciljnih strank v objave
  • Povečan obisk spletne strani
  • Povečanje spletnih prijav

Vsebina na Facebooku

Avtošola POB je do začetka sodelovanja uporabljala družbena omrežja kot večina preostalih avtošol. Edine objave na družbenih medijih so bile slike preteklih kandidatov ter čestitke.

V prvem koraku skupnega sodelovanja smo preučili in postavili sklope vsebine, ki bi bili zanimivi ciljni skupini ter jo navdihnili za prijavo na vozniški izpit.

Pripravili smo strategijo objavljanja na Facebooku ter jo mesečno nadgrajevali z objavami, ki so ciljno skupino osveščale o prijavi na tečaj CPP. Glede na različne termine ter kraj izvajanja smo prilagodili objave tako, da niso bile moteče za sledilce.

Vsebinsko smo strategijo razdelali na izobraževalne, interakcijske, predstavitvene ter zabavne vsebine. Z vsebino smo pridobili na prepoznavnosti, kakovosti in zaupanju ciljne skupine.

Oglasne kampanje

Ker je ciljna skupina pri prijavi na vozniški izpit znana ter lahko določljiva smo skupaj z naročnikom dodelali znana dejstva ter geografsko in starostno določili ciljno skupino. Osredotočili smo se na mladostnike ter njihove starše ter za vsako generacijo prilagodili oglase glede na njihova pričakovanja in odločitvene dejavnike.

Posebno pozornost smo namenili re-marketing kampanjam saj smo tako v drugem in tretjem koraku prikazovali oglase samo zainteresiranim strankam, ki so spletno stran obiskale v zadnjih dneh oz. dneh ko je bil določen CPP aktualen na določeni destinaciji.

Rezultati Facebook in Instagram

S kontinuiranimi objavami, ki niso bile usmerjene v prijavo ampak v zaupanje in izobraževanje ciljne skupine smo dosegli vrhunske rezultate.

Število sledilcev se je v obdobju sodelovanja povečalo za 15%, interakcija na objave se je z zabavnimi in poučnimi vsebinami zvišala za 47%  ter obisk na spletni strani za 89%

S pomočjo družbenih omrežij smo vzpostavili močno podporno skupnost, za 46 % povečali promet prek Facebooka in posledično povečali tudi spletno prijavo prek tega kanala.

Kaj o projektu meni stranka?

Sodelovanje z agencijo beglobal je bilo zelo uspešno od prve dneva naprej. Z njihovo pomočjo smo se pozicionirali kot prvi in največji na trgu ter s tem pridobili boljše rezultate.
Velibor photo

Velibor

Poklicali vas bomo v roku 4h ur
Rezervirajte sestanek




Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Benjamin Hrkić

Specialist za vsebinski marketing

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec