SPO

Domov » Projekti » SPO

Združenje DrogArt je zasebna neprofitna volonterska organizacija, ustanovljena leta 1999 z namenom zmanjševanja škodljivih posledic drog in alkohola med mladimi. Od leta 2012 izvajajo tudi projekt socialnega podjetništva ’Iz principa’ (socialni marketing), katerega delovanje so leta 2016 nadgradili s statusom socialnega podjetja. S slednjim smo združili moči in ustvarili grafično zanimivo spletno stran, namenjeno predvsem ozaveščanju mladih, ki ponuja bogato vsebino o odnosih, seksu, okužbah in testiranju.

SPO

Naročnik
Drogart
Postavitev spletne strani
Podpora pri urejanju spletne strani

Cilji in izzivi

Cilj naročnika, čigar namen je zmanjševati škodljive posledice drog in alkohola med mladimi, je ustvariti spletno stran, kjer bomo na moderen, vendar intuitiven način predstavili problematiko spolno prenosljivih okužb ter s tem spletno stran približali predvsem mlajši populaciji.

Vstopna stran

Zasnovali smo vstopno stran, ki uporabnika preko tekstovne (kratka dejstva) in grafične (slikovno gradivo) vsebine ter CTA gumbov aktivira za sodelovanje oz. interakcijo s spletno stranjo. Grafična zasnova, ki je zelo dinamična, in zanimiva vsebina, ki je pregledno strukturirana, tvorita zelo privlačno spletno stran, predvsem za mlajšo populacijo. V zadnjem koraku vstopne strani pa je prikazan meni celotne spletne strani, predstavljen v načinu gumbov z grafičnimi dodatki, ki sovpadajo s podstranjo, na katero se navezujejo.

Predstavitev oz. dostopnost pomembnih informacij

Za obiskovalca takšne spletne strani je značilno, da išče točno določeno informacijo, zato jo mora tudi dobiti brez napora in dolgega brskanja po spletni strani. Pomembne informacije so zbrane na dveh podstraneh.

  • Q & A
    Vprašanja in odgovori. Podstran s pogosto zastavljenimi vprašanji in odgovori. Ker jih je veliko, so predstavljeni v obliki »harmonike«, kar pomeni, da so primarno prikazana samo vprašanja, s klikom nanje pa se spodaj prikažejo odgovori.
  • Testiranje
    V uvodu podstrani so opisani razlogi za testiranje in postopki testiranj, v nadaljevanju pa seznam lokacij, ustanov in njihovih kontaktnih podatkov. Seznam je primarno filtriran na brezplačna in samoplačniška testiranja, sekundarno pa na lokacijo ustanove, ki izvaja testiranja. Uporabnik dobi točne in relevantne informacije v najkrajšem možnem času.

Vprašalnik

Ker je tematika spletne strani še vedno tabu, obiskovalce vzpodbujamo k interakciji na različne načine. Od zanimivo razčlenjene vsebine, grafičnih elementov (animacije, pop up vsebine) do vprašalnika. Vprašalnik ima od 5–10 vprašanj in prednastavljenih odgovorov, na katera se odgovarja s klikom na odgovor (checkbox). Ob koncu uspešno rešenega vprašalnika vsak uporabnik prejme rešitev oz. odgovor, ki pa je odvisen od izbranih odgovorov v vprašalniku.

Poklicali vas bomo v roku 4h ur
Rezervirajte sestanek




Kdo je ekipa, ki stoji za temi odličnimi rezultati

Ponosni smo, da lahko pod eno streho združujemo takšne čarovnike, strokovnjake in talente,
ki vso svojo energijo usmerijo v vaš projekt.

Aljaž Peklaj

Partner/Direktor naročnikov

Toni Petrovič

Grafični oblikovalec

Miha Ojsteršek

Web developer