Facebook oglaševanje
Facebook je še vedno eden izmed najbolj priljubljenih kanalov za oglaševanje, predvsem za tiste, ki želijo povečati spletno prodajo ali prepoznavnost blagovne znamke. Uporablja ga več kot milijon Slovencev, kar pomeni, da lahko zadanete res široko publiko.
Kako poteka Facebook oglaševanje?

Vsake kampanje se lotimo z analizo. Analiziramo vašo dejavnost, konkurenco in ostale oglaševalce. Po pripravi strategije in kreativ sledi prva testna kampanja, zatem pa optimizacija.

100+
Zadovoljnih strank
79let
skupnih izkušenj
korak 1

ANALIZA STANJA

Natančno analiziramo naročnikovo panogo, konkurenco in njihove oglase, ki so osnova za naslednji korak.
korak 2

STRATEGIJA

Izberemo ciljno publiko in pripravimo nekaj različnih kreativ. Za boljši rezultat tudi prilagodimo pristajalne strani.
korak 3

ZAKUP MEDIJEV

Sledi zakup medijev na izbranih Facebookovih kanalih, kjer testiramo različne oglasne kreative toliko časa, dokler ne najdemo popolne kombinacije. Dobre oglase ohranimo, slabe odstranimo
korak 4

ANALIZA IN OPTIMIZACIJA

Po obdobju testiranja stalno analiziramo uspešnost oglasov in jih optimiziramo za še boljše delovanje. Če oglas deluje dobro, mu le dodajamo proračun, v nasprotnem primeru pa ga ugasnemo.
Kaj vse lahko dosežemo z oglaševanjem na Facebooku?

VEČJO PRODAJO

VEČJE ŠTEVILO VŠEČKOV

VEČJE ŠTEVILO EMAIL NAROČNIKOV

VEČJO PREPOZNAVNOST BLAGOVNE ZNAMKE

BOLJŠO UDELEŽBO NA DOGODKU

VEČJE ŠTEVILO VIDEO OGLEDOV

Za koga smo že oglaševali na Facebooku?