Google oglaševanje
Google oglaševanje je eno izmed najbolj priljubljenih, saj lahko na Google iskalni mreži zadanemo točno tiste, ki našo storitev ali izdelek že iščejo. S pomočjo ostalih kanalov, kot so prikazna mreža, Youtube in Gmail pa lahko doseg in uspešnost še povečamo.
Kako poteka Google oglaševanje?

Naša ekipa se skrbno loti priprave vsake kampanje na Google mreži, pa naj gre za proračun velik 100€ ali več 1000€. Verjamemo, da je ključ uspeha v dobri analizi in pripravi, ki nam olajša optimizacijo kampanj v prihodnje.

100+
Zadovoljnih strank
79let
skupnih izkušenj
korak 1

ANALIZA STANJA

Natančno analiziramo naročnikovo panogo, preučimo trende iskanja in oglase konkurence, ki so osnova za naslednji korak.
korak 2

STRATEGIJA

Izberemo ciljno publiko, ključne besede ter pripravimo nekaj različnih oglasov. Za boljši rezultat tudi prilagodimo pristajalne strani.
korak 3

ZAKUP MEDIJEV

Sledi zakup medijev na izbranih Googlovih kanalihj, kjer testiramo različne ključne besede in oglase toliko časa, dokler ne najdemo popolne kombinacije. Dobre besede ohranimo, slabe odstranimo.
korak 4

ANALIZA IN OPTIMIZACIJA

Po obdobju testiranja stalno analiziramo uspešnost oglasov in jih optimiziramo za še boljše delovanje. Če oglas deluje dobro, mu le dodajamo proračun, v nasprotnem primeru pa ga ugasnemo.
Kaj vse lahko dosežemo z oglaševanjem na Googlu?

POVEČAJTE ŠTEVILO OBISKOV NA SPLETU

Z Google oglaševanjem lahko povečate obseg spletne prodaje, rezervacij ali prijav.

PREJMITE VEČ TELEFONSKIH KLICEV

Z oglasi, v kateri je navedena vaša telefonska številka, lahko povečate število klicev strank.

POVEČAJTE ŠTEVILO OBISKOV V TRGOVINI

S prikazom vašega oglasa in lokacije lahko povečate število obiskov v vaši trgovini, salonu ali drugem podjetju.
Kje vse na Googlu lahko oglašujemo?

ISKALNA MREŽA

Z oglaševanjem na Google iskalni mreži lahko zadanete tiste kupce, ki aktivno iščejo prav vašo storitev.

GMAIL

Z oglaševanjem na Gmailu lahko vaš oglas na nevsiljiv način prikažemo kar med prejetimi sporočili uporabnikov.

PRIKAZNA MREŽA

Na Google prikazni mreži gre za zakup pasic (eng. bannerjev), s katerim lahko razširite prepoznavnost blagovne znamke ali pa ponovno targetirate tiste, ki so vašo spletno stran že obiskali.

YOUTUBE

S povprečno ceno 0,01€ na ogled je Youtube eden izmed najbolj priljubljenih kanalov za oglaševanje, video pa najbolj primerna oblika oglasa, ki poskrbi za največjo pozornost.
Za koga smo že oglaševali na Googlu?
POŠLJITE POVPRAŠEVANJE
Vas zanima oglaševanje na Googlu?