TikTok

Nekaj tednov aktivnega raziskovanja in testiranja TikTok platforme nam je pokazalo, da je le-ta nepogrešljivo oglaševalno orodje za različne posameznike, podjetja in skupnosti.

Kaj je TikTok in od kod prihaja?

TikTok je medijska aplikacija za iOS in Android, ki se uporablja za ustvarjanje in delitev kratkih videoposnetkov. TikTok je postal priljubljen med mladostniki, saj omogoča veliko kreativnost.

Najprej je leta 2016 bila lansirana aplikacija Douyin (TikTok za kitajski trg). Naslednje leto, leta 2017, je aplikacijo Music.ly kitajsko podjetje ByteDance predstavilo še za trge zunaj Kitajske in jo preimenovalo v TikTok. Sedaj si TikTok in kitajski Douyin delita isto programsko opremo, vendar vzdržujeta ločena omrežja, da bi upoštevala kitajske cenzurne omejitve.

Če ste mogoče kateri izmed tistih, ki ste skeptični glede popularnosti te aplikacije, poglejmo statistiko.

Statistika

  • TikTok ima trenutno 1 milijardo aktivnih uporabnikov po vsem svetu.
  • Aplikacija TikTok je v App Store in Google Play trenutno prenesena več kot 1,5 milijardo krat.
  • TikTok se je za prvo četrtletje 2019 uvrstil med najbolj priljubljene aplikacije v Applovi aplikaciji iOS App Store z več kot 33 milijoni prenosov.
  • TikTok so v Indiji prenesli 467 milijonov krat skoraj tretjino celotnega prenosa.
  • Uporabniki v povprečju dnevno porabijo 52 minut na TikTok.
  • TikTok je na že voljo v 155 državah in v kar 75 jezikih.
  • 90 odstotkov vseh uporabnikov TikTok-a do aplikacije dostopa vsakodnevno.
  • V manj kot 18 mesecih se je število odraslih uporabnikov TikTok-a v ZDA povečalo 5,5-krat.

Se je vaše mnenje sedaj spremenilo? Če ja, se verjetno sprašujete, kaj ga naredi tako posebnega?

Zakaj je TikTok tako priljubljen?

Sprva je bila to aplikacija za ples in petje s t.i. izzivi (challanges), sedaj pa je postala veliko več kot le to. Med videi najdemo različne tematike, kot so: komične, raziskovalne, akrobatske, make up in druge vsebine. Posamezniki se lahko izražajo na različne načine, pridobijo sledilce in s tem ustvarijo skupnost okoli svojih strasti.  Poleg tega pa dodajo različne posebne učinke, ki poskrbijo, da bodo njihovi video posnetki bolj edinstveni. Vsebino se lahko tudi preloži na druge platforme kot so Facebook in Instagram ter Youtube. TikTok se razvija s svetlobno hitrostjo in se nenehno nadgrajuje. Najbolj pomembno pa je, da nas konstantno zabava z vsebinami, ki so nam všeč. Kako pa TikTok ve, kaj nam je všeč?

Umetna inteligenca

TikTok ne razkriva, kako delujejo njegovi algoritmi, vendar so različni strokovnjaki pojasnili, da umetna inteligenca, ki napaja stran »nate usmerjeno«, uporablja številne dejavnike, da določijo, kaj radi gledate, vključno s tem, kako dolgo gledate določen video in kako hitro ga potegnete stran (swipe up).

Ta algoritemsko zelo personalizirana aplikacija posnetkov se nikoli ne konča. TikTok se nenehno uči in analizira, kaj počnete, in ohranja video posnetke, za katere meni, da vam bodo všeč in vas bodo konstantno zabavali. Torej je TikTok zasvajajoča aplikacija, ki ti pokaže točno take vsebine, kateri želiš videti. TikTok-a se ne poslužujejo samo posamezniki, ampak vidijo potencial tudi različna podjetja in znamke.

Popularni ameriški podjetnik Gary Vaynerchuck je junija 2019 o TikTok-u dejal: “Vidim ga kot veliko, veliko več kot le aplikacijo za najstnike, ki plešejo in sinhronizirajo pojejo na svojem telefonu.

TikTok za podjetja in znamke

Vaynerchukova izjava se v tem času potrdila, saj se je v ZDA in drugih državah izven Evrope aplikacija že uveljavila med številnimi podjetji ter znamkami kot so npr.:

  • Chipotle veriga z Mehiško hrano v ZDA svojih že 250.000 sledilcev zabava z vsebinami in prigodami iz svojih restavracij in njihovih menijev.
  • GUESS (modna znamka)je z izzivom #inmydenim (»v mojih kavbojkah«) spodbudila posameznike, da so objavili videe v svojih GUESS kavbojkah in s tem doprinesli k ogromni promociji znamke. To je bil tudi prvi izziv (Challange) blagovne znamke, ki je na TikToku zašel viralno.
  • NBA, ki objavlja vsebino iz zakulisja na tekmah ali med polčasi ter tako zabava sledilce
  • Loving Tan Porjavitvene pene iz Avstralije, super delujejo z infleuncer sodelovanjem in tako povečujejo promocijo svoje znamke.

Nekaj tednov aktivnega raziskovanja in testiranja TikTok platforme nam je pokazalo, da je le-ta nepogrešljivo oglaševalno orodje za različne posameznike, podjetja in skupnosti. V kolikor ste eni izmed podjetij ali znamk, ki vidite potencial na TikTok platformi in ne veste, kako bi se tega lotili, vam nudimo:

Predstavitev aplikacije in svetovanje za vaše podjetje/znamko

Pomoč pri vodenju ali vodenje TikTok profila za vaše izdelke/storitev

TikTok/Instagram Influencer marketing za vaše izdelke/storitev

Bodite del te nepogrešljive globalne aplikacije in se povežite z našo beglobal agencijo. Sledite našemu TikTok profilu @beglobalagency ali nas kontaktirajte na info@beglobal.si.

OKatja Ozvatič
Sem diplomirana delovna terapevtka, ki se je po dolgoletnem hobiju specializirano usmerila v upravljalca socialnih omrežij. Poleg rehabilitacije, sem delovala tudi na področju mode, copy write in turizma. Sedaj poleg tega uspešno vodim svojo znamko WOWBOW. Estetika in kreativnost sta elementa, ki ju uporabljam in dodajam v vsem kar delam. Moja karierna pot je zelo raznolika in mi je poleg organizacijskih sposobnosti, prinesla tudi kompetence za efektivno skladanje vizije pri soustvarjanju vsebin za produkt/storitev različnim naročnikom.
.

Začnimo skupaj pisati zgodbe o uspehu