Zakaj je Instagram zares skril število všečkov? #denarjesvetavladar

Instagram testira

Instagram je letos aprila naznanil, da bo v nekaterih državah ukinil vidnost všečkov pod objavami.

Države: Kanada, Avstralija, Japonska, Nova zelandija, Italija, Brazilija in Irska.

Gre za testno obdobje, ki je sedaj zavzelo tudi druge države, vključno s Slovenijo. Število všečkov še vedno vidimo pod svojo objavo, vendar ne več pod objavami drugih uporabnikov.

Razlogi INSTAGRAMA za skrite všečke

Instagram, kot razloge za umik števila všečkov, navaja:

    • Število všečkov povečuje tekmovalnost uporabnikov.
    • Do izraza bodo tako prišle tiste bolj kreativne objave.
    • Število všečkov ima negative vpliv na mentalno zdravje uporabnikov.

Zakaj Instagram v resnici skriva všečke?

Vloger in samooklicani odvetnik za socialna omrežja IAN CORZINE iz Los Angelesa deli svoja mnenja o Instagramovi potezi. Verjame, da so razlogi tukaj drugačni tem, ki jih navaja Instagram. Sam je mnenja, da glavni razlogi tičijo v denarju. Zakaj?

Oglaševanje z VPLIVNEŽI

Svet je obšel posel, ki se ga tako vplivneži (ang.: influencerji), kot podjetja in znamke, zelo veliko posložujejo. Reče se mu: “Influencer Instagram marketing”. Ta deluje tako, da podjetje, z namenom izpostavitve izdelka ali storitve, kontaktira vplivneža, slednji opravi svoje delo na platformi in obe strani imata korist – vplivnež finančni zaslužek, podjetje pa oglaševanje v usmerjen in vplivnežu zvest segment. Kaj pa ima od tega Instagram? Vplivneži izkoristijo brezplačno platformo za doseganje zaslužkov ter povečanje prodajnih številk različnim podjetjem in tako sklepajo posle mimo Instagrama. Na Facebooku se podjetja in blagovne znamke bistveno več posložujejo plačanih oglasov, enako velja za Google. Instagram pa od oglaševanja z vplivneži ni deležen svojega kosa pogače.

Ian trdi, da bo test, ki ga Instagram izvaja pokazal drastičen upad všečkov in vidljivost objav. Posledično se bo to rezultiralo v manjši kredibilnosti objav in upadu sodelovanja z vplivneži. Podjetja in blagovne znamke bi tako svoje oglaševanje preselile na plačane Instagram oglase. Prav tako verjame, da bo Instagram kmalu ponudil opcijo doplačila uporabnikom/vplivnežem, ki bi omogočala vidljivost všečkov oz., se bodo tudi oni začeli posluževati plačljivih oglasov.

Njegov vlog si lahko ogledate na spodnji povezavi in si ustvarite svoje mnenje.

Naše mnenje je deljeno. Čas bo pokazal svoje. Oglaševanje z vplivneži je pomemeben del oglaševanja, ki se ga tudi mi, kot agencija poslužujemo.

Edina stalnica v nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu so spremembe. Sprememb ter njihove dinamike se zavedamo in smo vedno v koraku s časom, odločitvam mogotcev kot je Instagram pa se uspešno prilagajamo.

OKatja Ozvatič
Sem diplomirana delovna terapevtka, ki se je po dolgoletnem hobiju specializirano usmerila v upravljalca socialnih omrežij. Poleg rehabilitacije, sem delovala tudi na področju mode, copy write in turizma. Sedaj poleg tega uspešno vodim svojo znamko WOWBOW. Estetika in kreativnost sta elementa, ki ju uporabljam in dodajam v vsem kar delam. Moja karierna pot je zelo raznolika in mi je poleg organizacijskih sposobnosti, prinesla tudi kompetence za efektivno skladanje vizije pri soustvarjanju vsebin za produkt/storitev različnim naročnikom.
.

Začnimo skupaj pisati zgodbe o uspehu